Om uw titel in PAC in te voeren dient u eerst een nieuw project aan te maken. Dit doet u als volgt:
![]() | Klik op de knop projectbeheer. U ziet nu een lijst met de al aanwezige projecten in PAC. Onderaan staan een drietal knoppen. |
![]() | Klik op Nieuw. Een venster verschijnt waarin u een zoekcode en een titel dient in te vullen. |
![]() | Klik op de knop Toevoegen. |
Indien is ingesteld dat u bij ieder project bepaalde rollen moet invullen, dan verschijnt nu een scherm waarin u medewerkers aan bepaalde rollen kan toekennen. Dit scherm ziet er als volgt uit:
Als u klikt in de kolom Relatie verschijnt een zoekpictogram. U kunt nu snel een relatie toevoegen als rol binnen het project.
Ook kunt u rollen toevoegen die niet verplicht zijn. Dit doet u als volgt:
![]() | Klik op de knop Toevoegen. Er verschijnt nu een nieuw scherm: |
![]() | Selecteer nu een rol uit de lijst door hierop te klikken. Nu verschijnt een zoekscherm met relaties. |
![]() | Selecteer de juiste relatie. Er verschijnt nu een nieuw scherm, waarin deze relatie wordt getoond ter bevestiging. |
![]() | Klik op voltooien. |
U komt nu terug in Rollen toevoegen scherm. Hierin staat uw relatie ingevuld naast de bijbehorende rol.
![]() | Als u hierna op voltooien klikt wordt het projectscherm getoond van uw nieuwe project. Als u alleen de gegevens van een relatie wilt bekijken zult u ook dit scherm zien. U kunt nu overige informatie over uw project invullen. |