In het tabblad Algemeen van het venster Communicatie kunt u de inhoud (ook wel body) van de brief invoeren. Ook ziet u enkele standaard ingevulde gegevens in dit tabblad:

| Voer de Inhoud van de brief of mailing in die u wilt voorzien van een standaard tekst. Dit is optioneel, omdat het als nadeel heeft dat het platte tekst betreft en dus zonder opmaak moet worden ingevoerd. U kunt wel gebruik maken van HTML-codes of XML-codes, dit is tenslotte platte tekst. |
Verder worden de volgende velden door het systeem ingevuld:
| • | Referentiedeel : dit wordt ingevuld indien gebruik wordt gemaakt van een referentiesysteem. Dit is op dit moment nog niet actief. |
| • | Referentiegroep : dit wordt ingevuld indien gebruik wordt gemaakt van een referentiesysteem. Dit is op dit moment nog niet actief. |
| • | Bestandsnaam : op het moment dat de mailing definitief is uitgevoerd dan wordt de bestandsnaam die daarvoor is gebruikt hier ingevuld. |
| • | Creatiedatum : dit is de actuele systeemdatum en -tijd |
| • | Verzenddatum : dit is de actuele systeemdatum |