Navigation:  Documenten en mailingen > Mailing wijzigen >

Mailing algemeen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

In het tabblad Algemeen van het venster Communicatie kunt u de inhoud (ook wel body) van de brief invoeren. Ook ziet u enkele standaard ingevulde gegevens in dit tabblad:

 

PAC Document wijzigen tabblad Algemeen

 

LijstPijlVoer de Inhoud van de brief of mailing in die u wilt voorzien van een standaard tekst. Dit is optioneel, omdat het als nadeel heeft dat het platte tekst betreft en dus zonder opmaak moet worden ingevoerd. U kunt wel gebruik maken van HTML-codes of XML-codes, dit is tenslotte platte tekst.

 

Verder worden de volgende velden door het systeem ingevuld:

Referentiedeel                : dit wordt ingevuld indien gebruik wordt gemaakt van een referentiesysteem. Dit is op dit moment nog niet actief.
Referentiegroep        : dit wordt ingevuld indien gebruik wordt gemaakt van een referentiesysteem. Dit is op dit moment nog niet actief.
Bestandsnaam                : op het moment dat de mailing definitief is uitgevoerd dan wordt de bestandsnaam die daarvoor is gebruikt hier ingevuld.
Creatiedatum                : dit is de actuele systeemdatum en -tijd
Verzenddatum                : dit is de actuele systeemdatum