U kunt vanuit de standaard overzichten vier verschillende gestarte/gerealiseerde activiteiten lijsten genereren. De gestarte/gerealiserede activiteiten lijst toont u van de projecten waar u aan mee werkt de activiteiten waar u verantwoordelijk voor bent die een gestelde datum over schreiden. U kunt met deze rapportage makkelijk een lijst van aandachtspunten creëren. U kunt vier lijsten genereren:
• | Niet op tijd gestarte activiteiten waar u de coördinator (directe verantwoordelijke) van bent |
• | Niet op tijd gestarte activiteiten waar u de faseleiding van bent |
• | Niet op tijd gerealiseerde activiteiten waar u de coördinator (directe verantwoordelijke) van bent |
• | Niet op tijd gestarte activiteiten waar u de faseleiding van bent |
U doet dit door onder het kopje Planning een van deze lijsten te selecteren.
Als u hierna op Wizard klikt krijgt u u kleine wizard te zien. Hierin kunt u aangeven of u het document wilt openen in Word, Excel, een Browser of als XML bestand. Als u vervolgens op voltooien klikt krijgt u bijvoorbeeld het volgende te zien:
U ziet nu, in volgorde van links naar rechts:
• | ISBN |
• | Titel |
• | Druknummer |
• | Activiteit |
• | Het aantal overschreidingsdagen |